מערכת לספירות מלאי

מערכת לספירות מלאי מתאימה לניהול קליטת הסחורה, לניהול הפריטים ומיקומי הפריטים, לליקוט, לריענון המלאי, לניהול משאבי המחסן ועוד. כל עסק בכל תחום ובכל גודל חייב לעשות ספירת מלאי מדי שנה או אחת לתקופה כלשהי. ובדיוק בשביל כך מיועדת המערכת לניהול ספירות המלאי. המערכת הופכת את משימת ניהול המלאי לקצרה הרבה יותר ואף מונעת טעויות. מערכת לספירות מלאי תחסוך מכם זמן רב וזמן כידוע, שווה כסף. חברת מייד4נט היא חברה בעלת מוניטין רב בכל הקשור למערכות לניהול מלאי ואספקה וכן מערכות לספירות מלאי. אצלנו במייד4נט תמצאו את כל הפתרונות הנדרשים לניהול ממוחשב וייעול של מערכות ניהול וספירת מלאי. כמו גם, אצלנו תוכלו למצוא פתרונות טכנולוגיים כוללים לניהול שרשרת אספקה, שרשרת ייצור, הפצה ועוד. אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות כוללים לייעול המערכות השונות. מייד4נט נותנת שירות מקצועי ללא פשרות. ספירת מלאי המתבצעת באמצעות מערכת לספירות מלאי הופכת את התהליך להיות הרבה יותר יעילה.

מערכת לספירות מלאי
מערכת לספירות מלאי

מה ההחזר על השקעה שלכם?

מחשבון ה ROI של made4net יעזור לכם להעריך את העלייה המשוערכת בתפוקה, צמצום ההסתברות לטעויות והחיסכון בהוצאות הדרכה הצפויות העקבות שימוש המערכת ניהול רצפת מחסן של Made4Net

ניהול שרשרת אספקה משפיעה באופן ישיר על רווחיות החברה. האופן שבו ממוכן ומתוכנת מערכת האספקה משפיע ישירות על חברת השיווק וההפצה ובכלל על האחסנה של המוצרים. ישנם כיום מערכות משוכללות לניהול יעיל של מערכת אספקה. נציין כמה מהם: WMS, FRID ועוד. בעזרת טכנולוגיות אלו ניתן לנהל את מערכת האספקה באופן יעיל ומיטבי. תוכנות אלו גורמות למהפך לאחר שרוב החברות היו רגילים להשתמש רק במערכת ה-ERP לניהול שרשרת אספקה. אבל כיום יודעים רוב החברות כי רק שילוב נכון בין מערכות המתאימות ביותר לעסק יביא לייעול וניהול נכון של שרשרת האספקה. ההבדל בין המערכות השונות הוא שמערכת ה-ERP פועלת ברמת פירוט נמוכה בעוד שהמערכות המתקדמות יותר שהזכרנו לעיל עובדות על רמת פירוט גבוהה הרבה יותר. ולא זו בלבד. המערכות המתקדמות מתאימות את עצמם במדויק ללקוח הספציפי. מערכת ה-ERP מתאימה יותר לניהול של חשבונאות, מכירות, שיווק, כספים ומשאבי אנוש. ופחות לניהול שרשרת אספקה.

הכול על ייעול ניהול מחסן – המחסן של עסק יצרני תפקידו לקבל את חומרי הגלם שמשמשים בסופו של דבר לייצור התוצרת היוצאת מהמפעל. למחסן תפקיד נוסף. המחסן מכיל בתוכו את התוצרת המוכנה עד ליציאתה מהמפעל לעבר הלקוחות. מה שמשפיע על האחסנה הם הגורמים הבאים: תאריך תפוגה, תאריך ייצור, אזור שילוח והפצה, סוג המוצר ועוד. לפי נתונים אלו כל מפעל ייצור מגדיר לעצמו איזה גודל מחסן הוא צריך ופרטים נוספים הקשורים למיקום המחסן ועוד. מה עוד נלקח בחשבון בייעול ניהול מחסן? אחד הדברים הקריטיים הנלקחים בחשבון בנוגע לייעול המחסן הוא הצורך בניהול מלאי קיים. כלומר האם מדובר במוצר בהזמנה, או שהוא צריך להיות מוכן במלאי. הטמעת המערכת אצלכם במפעל יביא לכם שיפור וייעול דרמטי בכל הקשור לניהול רצפת הייצור והמחסן. זה ישפר את הליקוט של המחסנאי, את ניצול משאבי המחסן כולל גודל השטח ופונקציות נוספות במערכת, וב-3 מילים – ייעול ניהול מחסן.

רוצים לקבל עוד פרטים?

השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן