תוכנת ניהול מרכז לוגיסטי

יותר ויותר מפעלים, ארגונים וחברות עושים לאחרונה שימוש בתוכנת ניהול מרכז לוגיסטי. מערכת ניהול מרכז לוגיסטי מאפשרת לכל עסק לקבל תמונה מדויקת ואמינה לגבי המערכות השונות בעסק הקשורות לתחום הלוגיסטיקה. מערכת ניהול מרכז לוגיסטי חוסכת לכם בזמן ובמשאבים, היא מונעת טעויות אנוש וגורמת לכל הלוגיסטיקה להיות הרבה יותר אפקטיבית. מייד4נט היא חברה בעלת ותק רב במערכות ופתרונות טכנולוגיים כדוגמת תוכנת ניהול מרכז לוגיסטי. מערכות אלו נוגעות לתחום הלוגיסטיקה, לאספקה, למחסן ולהפצה. אנו במייד4נט נותנים שירותי מחשוב ותוכנה לכל מערך השרשרת הלוגיסטית מהתחלה ועד סוף. אנו נותנים שירותים לניהול מרכז לוגיסטי ומספקים תוכנות יעילות ומתקדמות לניהול מרלו"ג. מה שמאפשר ייעול של המערכת וניצול משאבים של כוח אדם וזמן, לתפקוד יעיל יותר ויותר יצרני. בעזרת תוכנת ניהול מרכז לוגיסטי תוכלו לייעל את השליטה שלכם בעסק לרמה גבוהה מאוד, הכוללת ידע מלא על חוסרים במלאי, על מוצרים שצריך לקדם ובכלל ייעול של העסק.

תוכנת ניהול מרכז לוגיסטי
תוכנת ניהול מרכז לוגיסטי

מה ההחזר על השקעה שלכם?

מחשבון ה ROI של made4net יעזור לכם להעריך את העלייה המשוערכת בתפוקה, צמצום ההסתברות לטעויות והחיסכון בהוצאות הדרכה הצפויות העקבות שימוש המערכת ניהול רצפת מחסן של Made4Net

מערכת WMS היא מערכת לניהול מחסן לוגיסטי והיא מעורבת בכל שלבי התפעול של המחסן. במערכת מתבצע מעקב אחר כל פריט ופריט לאחר הזנתו למערכת. לאחר סריקה והזנה של פריט למערכת הוא מקבל 'תעודת זהות' הכוללת מק"ט (מספר קטלוגי) את סוג המוצר, זמן קליטה במערכת, מיקום המוצר במחסן, צפי שחרור ועוד. וכך, באמצעות ניהול מחסן לוגיסטי מתאפשר מעקב צמוד בזמן אמת על כל פריט במחסן, מה שעוזר גם לקבוע מדיניות ריענון המלאי בהתאמה לעסק (שיטת FIFO או FEFO כלומר שחרור מלאי לפי מה שהגיע קודם למחסן או להיפך). כך מתאפשר גם ייעול בניצול השטח של המרכז הלוגיסטי, כשהאחסון נעשה בהתאם לתזמון של לוח הזמנים. מערכת WMS מתממשקת עם המערכות השונות של המרכז הלוגיסטי בכל הקשור למערכת הייצור, ההפצה והשיווק. היא מתחברת גם עם מחשב כף יד, סורק ברקוד ועוד. מדובר במערכת יעילה מאוד לתפעול וניהול מחסן לוגיסטי בכל רמות התפעול שלו.

ניהול מחסן ציוד נעשה בעזרת תוכנת FRID. תוכנת FRID היא תוכנה המאפשרת לזהות פריטים בעזרת תדרי רדיו. הפריטים מצוידים בשבבים ובעזרתם המערכת מזהה את הפריט מרחוק באופן אלחוטי, ללא מגע יד אדם. הטמעה של תוכנה תהפוך את המערכת ליעילה הרבה יותר ותגרום למהפך בכל הקשור לניהול המחסן והלוגיסטיקה של העסק. מדובר בחיסכון של כסף רב מאוד. תוכנת FRID תחליף בעתיד את כל שיטת התיוג והניהול של שיטת הברקוד הנהוגה כיום במחסנים לוגיסטיים. רבים ממרכזי הלוגיסטיקה בארץ ובעולם כבר החליפו את מערכת ניהול המלאי שלהם במערכת ניהול מחסן ציוד ממוחשבת, כל אלה מעידים על צמצום ניכר בעלויות ההפצה. אחד היתרונות הגדולים של תוכנת FRID הוא שהמערכת יכולה לזהות את המוצר דרך תגי התוכנה גם מבעד לקירות ולא כמו בברקוד שהמערכת צריכה להיות מול הקוד בכדי לזהות את הפריט. תוכנת FRID לניהול מחסן ציוד, קוראת את המוצר גם כאשר התיוג מוסתר באריזה.

רוצים לקבל עוד פרטים?

השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן