ניהול מחסן מזון

חנויות מזון מקבלות את הסחורה ממרכז הפצה לוגיסטי המפעיל ניהול מחסן מזון. כשאנו אומרים חנויות מזון אנו מתכוונים לסופר, מכולת, בית מרקחת ועוד. המרכז הלוגיסטי הוא בעצם תחנה שקולטת את הסחורה מהיצרנים ומעבירה לקמעונאים. מהקמעונאים התוצרת עוברת לצרכן הסופי. המרכז הלוגיסטי מנוהל על ידי מערכת לניהול מחסנים. במערכת מזין הקמעונאי (כלומר, מנהל החנות) את המוצרים ואת כמות המלאי הדרושה לו. ניהול מחסן מזון מקבל את הנתונים בטבלה מסודרת שבה רשימה מרוכזת של כל החנויות יחד, של כמות נדרשת מכל מוצר (לפי מק"ט). הוא נותן הוראה לעובדי המחסן, כמה ללקט מכל מוצר. מכאן הסחורה מועברת למשאית ומחולקת לכל חנות לפי ההזמנה. כמו כן, שילוח המלאי יכול להשתנות על פי קריטריונים שקובע מנהל המחסן, אם הוא רוצה למשל שחנות מסוימת תקבל פחות סחורה ממה שהזמינה. כשמדובר בניהול מחסן מזון העבודה מורכבת מעט יותר ממחסן רגיל. צריך לקחת בחשבון טמפרטורה, תאריך תפוגה ועוד.

ניהול מחסן מזון
ניהול מחסן מזון

מה ההחזר על השקעה שלכם?

מחשבון ה ROI של made4net יעזור לכם להעריך את העלייה המשוערכת בתפוקה, צמצום ההסתברות לטעויות והחיסכון בהוצאות הדרכה הצפויות העקבות שימוש המערכת ניהול רצפת מחסן של Made4Net

אם אתם מכירים את עולם הלוגיסטיקה ואתם ודאי מכירים… אתם יודעים שמערך הליקוט היא אחת המערכות היקרות ביותר במערך הייצור והשיווק. ולא זו בלבד, אלא שמערכת ליקוט אנושית רגישה לטעויות רבות, כגון: בספירה של המוצר, בקריאה של הפרטים ועוד. מערכת ליקוט ממוחשבת חוסכת את הטעויות האנושיות וגם מביאה לדיוק ולחיסכון בשעת העבודה של המלקטים. ובעצם, מערכת ממוחשבת משפרת ומייעלת את כל מערך הליקוט. המערכת מציגה בזמן אמת הזמנות פתוחות והיא כמובן מלקטת, היא מתממשקת עם מערכת ERP לקבלת הנתונים הבאים: מלאים, פריטים, הוראות ליקוט לפי הזמנת הלקוח ואת תוצאות הליקוט. המערכת יכולה להיות מותקנת על מסופונים בכדי לאפשר דיווח בזמן אמת. למערכת ישנם זמני תגובה מעולים בזכות שימוש ב-DB מקומי ככל שנדרש. בנוסף, המערכת מאפשרת ניהול מעקב מלאי באמינות גבוהה וכן ניהול מלאי מדויקת תוך עדכון למערכת ERP בזמן אמת. מערכת ליקוט ממוחשבת מאפשרת למחסן לקלוט עובדי מחסן פחות מיומנים.

במחסנאות ולוגיסטיקה חשוב מאוד לשמור על סדר וארגון, בכדי לא לבזבז משאבים. כמו גם, בכדי למזער טעויות אנושיות ולהביא אותם לרמה אפסית או קרוב לאפס. ישנה מערכת הנקראת מערכת למחסנאי. היתרונות של מערכת זו הן רבות. המערכת מציגה את הכמות במלאי באמינות גבוהה, היא מאפשרת לנהל את המלאי ולקבל החלטות, היא מאפשרת לשפר את הייצוריות של הצוות, מייעלת את ניצול שטחי המרלו"ג ועוד. מה שאומר שיפור וחיסכון בכוח האדם, ניצול שטח ובקרת מלאי און ליין. מערכת למחסנאי גורמת לשיפור כוח הייצור. המערכת אף מסייעת לניהול ההזמנות ולזירוז תהליכי הייצור והאריזה. המערכת מתממשקת עם מערכת ERP, ויודעת לרדת לפרטים הקטנים עד לניהול כל פריט ופריט ומצד שני, ניהול משטחים וכמויות ייצור ענקיות ללא הגבלה. כל התכונות האלו הקיימות במערכת למחסנאי מיתרגמות בסופו של דבר לייצור יותר זול, חיסכון בזמן, עמידה בזמנים והגדלת רווחים. ובקיצור, מידע מדויק שמביא את העסק ליעילות מקסימלית.

רוצים לקבל עוד פרטים?

השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן